Wywiad z Grzegorzem Długoszem, Prezesem Zarządu, Comperia.pl S.A.
Uczestnik IV Kongresu Pośrednictwa Finansowego, Grzegorz Długosz, sądzi, iż kierunek online w branży finansowej pozwala na współpracę pomiędzy instytucjami z sektora finansowego. Co Prezes Zarządu Comperia.pl S.A. myśli zatem o kierunku offline?
Rozwój sektora pośrednictwa finansowego i trendy w branży
Prezes Zarządu Comperia.pl S.A. zapytany o kierunek, w którym rozwija się sektor pośrednictwa finansowego, wskazał na sprzedaż online. Grzegorz Długosz uważa, iż to właśnie zakupy w internecie pełnią kluczową rolę w sektorze finansowym. Zakłada on, że ok. 60 proc. polskich internautów stawia na nabywanie produktów w sieci. Dlatego też sektor pośrednictwa finansowego skupia się przede wszystkim na digitalizacji oraz e-commerce.
Sektor pośrednictwa finansowego dostarcza potencjalnych klientów bankom, placówkom finansowym czy ubezpieczeniowym, dlatego też współpraca pomiędzy poszczególnymi instytucjami ma bardzo duże znaczenie. Klient, który stawia na zakupy online, może potrzebować finansowania. Dlatego też niezbędne są oferty kilku bądź kilkunastu placówek, które przedstawiają swoje oferty potencjalnemu nabywcy. Dzięki takim produktom, użytkownicy są w stanie dokonać zakupu już w ciągu 15 minut. Grzegorz Długosz sądzi, że tworzenie strategii na kolejne 5 lat w branży związanej z finansami, jest zbędnym procesem. To rynek, który nieustannie się rozwija, dlatego też jego przedstawiciele nie są w stanie określić zmian, które mogą mieć miejsce na przestrzeni najbliższych 5 lat. Prezes Zarządu Comperia.pl S.A. twierdzi, że są oni w stanie zaplanować strategię maksymalnie na okres 3 lat.
Czy online wyprzedzi offline w branży finansowej?
Grzegorz Długosz, Prezes Zarządu Comperia.pl S.A. został również zapytany podczas wywiadu o kierunki online oraz offline w branży finansowej. Kierunek offline może stanowić jeszcze część przyszłości dla osób, które pracują w tej dziedzinie. Według Grzegorza Długosza, rynek e-commerce rozwija się w dynamiczny sposób, a kierunek online może być wprowadzany w tempie równym z postępującą rzeczywistością. Nie wyklucza on jednocześnie działań offline z branży finansowej, jednak twierdzi, iż offline, do którego można zaliczyć także call center, wymaga więcej działań. E-commerce to, według niego, trend, który pozwoli na wiele rozwijających działań mających na celu rozwój sektora finansowego.
Redakcja Loando pragnie poinformować, że CreamFinance...
W imieniu grupy Loando składamy najlepsze życzenia...
Dodaj komentarz
Komentarze