IV Kongres Pośrednictwa Finansowego - Bartosz Kuczewski Managing Director w LOANDO Direct
2 października 2018 r. w warszawskim hotelu Marriott odbyła się IV edycja Kongresu Pośrednictwa Finansowego, podczas której zostały wręczone prestiżowe nagrody w konkursie Laur Pośredników Finansowych. Jednym z uczestników wydarzenia był Bartosz Kuczewski, Managing Director of the Offline Channel w Grupie LOANDO. Specjalista opowiedział nam, czym jest kanał offlinowy i co się z nim wiąże.
Na czym polega prowadzenie kanału pożyczek offline?
Jednym z uczestników tegorocznej IV edycji Kongresu Pośrednictwa Finansowego był Bartosz Kuczewski, Managing Director of the Offline Channel w Grupie LOANDO. Przed naszą kamerą przeprowadziliśmy z nim krótką rozmowę dotyczącą tego, na czym polega kanał offline w sektorze sprzedaży i dlaczego jest tak ważny. Bartosz Kuczewski powiedział nam, że najważniejszym zadaniem w prowadzeniu kanału pożyczek offline jest zapewnienie bezpieczeństwa w sektorze sprzedaży.
Ponadto podkreślił, że kanał offline będzie funkcjonował we właściwy sposób tylko wtedy, gdy będą go obsługiwać ludzie, którzy potrafią weryfikować potencjalnych klientów, przedstawiać oferty produktów finansowych, które wpiszą się w ich potrzeby, jak również skutecznie je sprzedawać. Ponadto Kuczewski w naszej krótkiej rozmowie podzielił się interesującą informacją. Jego zdaniem najważniejszymi klientami dla rynku offlinowego są obecnie osoby w przedziale wiekowym między 29 a 35 rokiem życia. Z tego względu w najbliższym czasie zajmie się w głównej mierze kierowaniem oferty nowopowstałej marki Grupy LOANDO, czyli LOANDO Direct, do osób ze wspomnianego przedziału wiekowego.
Dodaj komentarz
Komentarze