Olgierd Borówka, Nethone – wywiad

Byliśmy obecni podczas konferencji FinTech Brunch. W tym roku odbyła się pierwsza edycja, gdzie uczestnicy mieli możliwość posłuchania zaproszonych prelegentów. Korzystając z okazji, porozmawialiśmy z Olgierdem Borówką o Nethone. Skąd wziął się popyt na ich usługi? W jaki sposób ich produkt wpisuje się w branżę FinTech?

Rosnąca skala fraudów w internecie

„Nasz produkt pomaga firmom z różnych obszarów, w tym m.in. instytucjom finansowym oraz firmom, które z sektorem FinTech są zwyczajowo kojarzone. Dzięki naszemu produktowi firmy te mogą świadczyć usługi wyższej jakości, a zatem usprawniamy działania FinTech-u.” – wyjaśnia Olgierd Borówka zapytany o to, dlaczego ich produkt wpasowuje się w branżę FinTech. Nethone, z początku mała, start-upowa firma, obecnie działa na międzynarodowym rynku. Jak wyjaśnia nasz rozmówca, popyt na ich usługi wynika przede wszystkim z rosnącej skali fraudów w internecie. Co to właściwie jest transakcja fraud? W ten sposób określamy transakcje (lub próby transakcji) kartami skradzionymi, zagubionymi (zastrzeżonymi), skopiowanymi lub otrzymanymi na podstawie fałszywych danych lub danych obcego właściciela. Co ciekawe, jak wyjaśnia nam Olgierd Borówka, od momentu, kiedy w stanach narzucono konieczność wykorzystywania kart z chipem, zmniejszyła się liczba fraudów w płatnościach dokonywanych kartami fizycznie, a nastąpił wzrost fraudów w internecie. To właśnie m.in. w ten sposób pojawił się znacznie większy popyt na usługi Nethone.

Jakie już firmy zaufały Nethone?

Firma Nethone, jak słyszymy, od Olgierda Borówki działa na rynku od około dwóch lat. Na tę chwilę mają oni już ponad 12 integracji. Wśród nich są firmy m.in. z branży szeroko rozumianej e-commerce oraz travel. W tym przypadku firma może poszczycić się pracą dla linii lotniczych i internetowych biur podróży.

Darmowe pożyczki
Netcredit
2000 zł / 30 dni
Extraportfel
2000 zł / 45 dni

Dodaj komentarz

########   #######  ########  #### ##      ## 
##     ## ##     ## ##     ##  ##  ##  ##  ## 
##     ## ##     ## ##     ##  ##  ##  ##  ## 
##     ## ##     ## ########   ##  ##  ##  ## 
##     ## ##     ## ##         ##  ##  ##  ## 
##     ## ##     ## ##         ##  ##  ##  ## 
########   #######  ##        ####  ###  ###  

Zaloguj się, aby nie zobaczyć więcej tego pola