Wywiad z Małgorzatą Morańską, prezes Fundacji Pramerica

Podczas kolejnego Kongresu Pośrednictwa Finansowego, zorganizowanego przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce, mieliśmy okazję porozmawiać m. in. z prezes Fundacji Pramerica – Małgorzatą Morańską. Wyjaśniła ona, z jakich źródeł najczęściej korzystają Polacy, którzy szukają informacji o nowościach związanych z branżą finansową.

Skąd Polacy czerpią wiedzę na temat rozwiązań finansowych?

Małgorzata Morańska została zapytana o to, gdzie Polacy najchętniej szukają informacji na temat poszczególnych usług finansowych. Morańska powołała się na badania „Pramerica Insight”, z których wynika, iż dane najczęściej pozyskujemy od pośredników finansowych, agentów ubezpieczeniowych, brokerów, a także firm, które proponują konkretne oferty pożyczkowe. W następnej kolejności, zwykle konsultujemy się z członkami rodziny.

Oczekiwania Polaków względem firm pożyczkowych

Małgorzata Morańska wspomniała również, że Polakom zależy przede wszystkim na tym, aby poszczególne informacje (dotyczące konkretnych produktów) były przekazywane w sposób jasny oraz zrozumiały dla klienta. Pożyczkodawcy muszą przede wszystkim odczuwać, że instytucje finansowe się o nich troszczą i mają na względzie przede wszystkim ich interes. Morańska podkreśliła również, że cała branża może wiele zyskać dzięki wzrostowi zaufania klientów do ofert proponowanych przez poszczególne instytucje pożyczkowe.

Dodaj komentarz

##    ##  #######  ########   #######  ######## 
###   ## ##     ## ##     ## ##     ##      ##  
####  ## ##     ## ##     ## ##     ##     ##   
## ## ## ##     ## ########  ##     ##    ##    
##  #### ##     ## ##        ##     ##   ##     
##   ### ##     ## ##        ##     ##  ##      
##    ##  #######  ##         #######  ######## 

Zaloguj się, aby nie zobaczyć więcej tego pola