Zwycięzcy konkursu Telemarketer Roku 2017

Telemarketer Roku i Złota Słuchawka to dwa niezależne konkursy. Pomimo ich rozdzielenia w 2016 roku, odbywają się one równolegle, a ich wyniki – ogłoszone na wspólnej Gali wręczenia nagród. Gala obu konkursów to jedno z najważniejszych spotkań dedykowane branży call i contact center. Coroczne spotkanie gromadzi wielu gości związanych z rynkiem cc – w tym roku było ich ponad 200.

Zwycięzcy konkursu Telemarketer Roku 2017
25 maja odbyła się uroczysta Gala, na której nagrodzono zwycięzców konkursów Telemarketer Roku oraz Złota Słuchawka.

Założenia konkursu

Głównym celem konkursu Telemarketer Roku jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego oraz zwiększenie jego prestiżu. Choć konkurs co roku cieszy się dużym zainteresowaniem, to tegoroczna edycja konkursu była rekordowa pod względem nadesłanych zgłoszeń –wpłynęło ich aż 181. Do finału Telemarketera Roku 2017 dostało się jedynie 31 najlepszych konsultantów, natomiast najwięcej konkursowych rozmów wpłynęło w kategorii Sprzedaż Outbound.

Drugi z konkursów, Złota Słuchawka, nagradza najlepsze projekty realizowane w ramach branży call i contact center oraz promuje najlepsze sposoby zarządzania działalnością call i contact center. Wyróżnieniu podlegają firmy i osoby budujące profesjonalizm branży cc. Złota Słuchawka nieprzerwanie od lat 90. była przyznawana była podczas gali Boomerang, a od 2012 roku na Golden Arrow, następnie została włączona do konkursu Telemarketer Roku jako Nagroda Specjalna.

Zwycięzcy 9. edycji Telemarketera Roku

W ramach konkursu Telemarketer Roku 2017 nagrody wręczono w sześciu kategoriach: Obsługa Klienta (Ewelina Kosmalska, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.), Helpdesk (Maciej Dalkowski, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o), Sprzedaż outbound (Miron Szmytkiewicz, Studio Moderna Polska Sp. z o.o.), Sprzedaż inbound (Piotr Adamowicz, T-Mobile Polska S.A), Windykacja (Katarzyna Rutkowska, BEST S.A. oraz wyróżnienie - Wojciech Elminowski, PKO Bank Polski S.A.), Inne projekty telefoniczne (Zbigniew Bednarek, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o., wyróżnienie - Beata Pyka, Alior Bank S.A. Nagrody nie przyznano w  kategorii Wideorozmowa.

A za jakie projekty nagrodzono tegorocznych laureatów? W kategorii Komunikacja z klientem – projekty cc nagrodę otrzymał mBank S.A za projekt Obsługa w Polskim Języku Migowym (PJM) w kanale wideo przez Eksperta online. Wyróżnienie w tej kategorii przyznano również PZU S.A. za projekt Obsługa dla dedykowanego segmentu klienta Premium – przez zespół WIR. Nagrodę w kolejnej z kategorii -  Doskonalenie organizacji – wewnętrzne projekty cc, nagrodę również otrzymał PZU S.A. za projekt Transformator – program rozwojowy dla liderów. Wyróżnienie powędrowało do Vivus Finance Sp. z o.o. za projekt We care. W kategorii Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc: nie wyłoniono zwycięzcy.

Galę wręczenia nagród poprowadził Grzegorz Tomaszewski, natomiast nagrody wręczyli Przewodniczący Jury obu konkursów – Adam Pluciński i Michał Karzel. Po uroczystej Gali odbył się koktajl, podczas którego wybrano„Przebój Call i Contact Center” – został nim utwór zespołu Republika,  „Telefony”.

Telemarketing to zawód, który nadal nie zyskał zbyt dużej popularności. A przecież odgrywa on znaczącą rolę w budowaniu każdego rozwijającego się przedsiębiorstwa – konsultanci telefoniczni są „pomostem” pomiędzy klientami a firmą. Wydarzenia, takie jak Telemarketer Roku 2017, które nagradzają najlepszych w branży, daje szansę na promocję zawodów rynku call i contact center, ale też zwiększenie jego prestiżu i wskazanie najlepszych pracowników w branży.  - komentuje Maciej Suwik, ekspert Loando.pl.

Darmowe pożyczki
Netcredit
2000 zł / 30 dni
Extraportfel
1500 zł / 30 dni
Ale gotówka
2000 zł / 30 dni
MoneyMan
1000 zł / 61 dni
Pożyczka Plus
2000 zł / 45 dni
LendOn
1500 zł / 30 dni
Szybka Gotówka
300 zł / 30 dni
Polożyczka
1000 zł / 30 dni

Dodaj komentarz

########  ##    ## ########   #######   #######  
##     ##  ##  ##  ##     ## ##     ## ##     ## 
##     ##   ####   ##     ## ##     ## ##     ## 
########     ##    ########  ##     ## ##     ## 
##   ##      ##    ##     ## ##     ## ##  ## ## 
##    ##     ##    ##     ## ##     ## ##    ##  
##     ##    ##    ########   #######   ##### ## 

Zaloguj się, aby nie zobaczyć więcej tego pola

teleKrysia 2017-06-20 17:51:36 #944
Telemarketerzy maja przekichane- nikt nie lubi z nimi gadać, a prawda jest taka, że nikt z nich nie dzwoni dla nas dla przyjemności! Szkoda tylko, że zazwyczaj nie tylko my jesteśmy dla nich chamscy i nie chcemy z nimi gadać- ale i oni nie chca gadać z nami! Może takie konkursy spowodują, że telemarketrzy zaczną sie starać? OBY!