iCredit

Rata565,00 zł
RRSO223,49 %
Koszt1 520,00 zł

Reprezentatywny przykład pożyczki: Pożyczana kwota 3 000 zł; Okres pożyczki 8 mies; Odsetki od kwoty pożyczki 1 520,00 zł; RRSO 223,49 %; Całkowita kwota do spłaty 4 520,00 zł; Wysokość raty 565,00 zł; Minimalny okres spłaty - 4 mies. Maksymalny okres spłaty - 8 mies.

Najważniejsze informacje na temat firmy
  • iCredit oferuje pożyczki do 16 300 zł na okres 12 miesięcy.
  • Proces wnioskowania jest prosty i w pełni zdalny, jednak wymaga późniejszego spotkania z konsultantem firmy pod wskazanym adresem.
  • Wymagania do uzyskania pożyczki to polskie obywatelstwo, ukończony 20 rok życia, ważny dowód osobisty oraz stały dochód.
  • Pożyczka może być spłacana online lub gotówką podczas wizyty konsultanta firmy w domu klienta.
  • iCredit nie udziela pożyczek w 100% online – stawia na relacje z klientami, oferując indywidualne podejście i spotkania z przedstawicielem firmy.

Podstawowe informacje o pożyczce iCredit

Oferta iCredit pozwala uzyskać do 16 300 zł złotych na okres 12 miesięcy. Proces wnioskowania o pożyczkę jest w pełni zdalny i bardzo prosty, jednak na późniejszych etapach konieczne będzie spotkanie z pracownikiem firmy. Na szczęście o wszystko dba iCredit, wysyłając przedstawicieli pod nasz adres. Wszystko co potrzeba, to polski adresem zameldowania, ukończony 20 rok życia i ważny dowód osobisty.

  • Pożyczka do 16 300 zł.
  • Powinna zostać spłacona w 12 miesięcy.
  • Prosty i szybki wniosek online.
  • Pożyczka nawet w 15 minut.

Warunki pożyczki iCredit

Kwotado 16 300 zł
Okres spłatydo 12 mies.
RRSO83,34%-119,25%

Warunki iCredit są bardzo proste, poniekąd przez wspomniany brak elastyczności w wyborze oferty. Firma pożycza od 1 do 5 tys. zł na okres 4 lub 8 miesięcy – to wszystko. Nie ma tu skomplikowanych warunków i haczyków zapisanych małym drukiem. Oferta jest prosta i konkretna. RRSO zależy od pożyczonej kwoty i wybranego okresu spłaty. Pożyczka dostępna jest online oraz u konsultanta.

Przykładowa kalkulacja dla pożyczki iCredit

Kwota5 000 zł
Czas8 mies.
Rata777 zł
Koszt1 216 zł
RRSO83,34%
Całkowita kwota do zapłaty6 216 zł

Opłaty dodatkowe w iCredit

Opłaty dodatkowe w iCredit to przede wszystkim odsetki karne za nieterminową spłatę. Nalicza je każda firma, która udziela pożyczek. Sposobem na uniknięcie takich kosztów, jest po prostu zwracanie środków na czas.

Inne opłaty dodatkowe mogą wynikać ze skorzystania z usług dostępnych za pośrednictwem iCredit. Są to m.in. uslugi medyczne, informatyczno-prawne czy pakiety językowe.

Wymagania iCredit

Wymagania iCredit są niskie – firma sama mówi, że o pożyczkę może starać się każdy. Podstawowym warunkiem jest jednak polskie obywatelstwo i adres w rejonie, w którym firma prowadzi działalność. Niezbędny okaże się także stały dochód, gdyż firma obliczy naszą zdolność kredytową. Pożyczkodawca szczyci się indywidualnym podejściem do każdego klienta, o czym świadczy chociażby to, że wysyła swojego przedstawiciela pod adres wskazany w umowie. Dlatego niezależnie od sytuacji postara się znaleźć rozwiązanie, które zadowoli obydwie strony.

Jeśli chodzi o wymagania formalne, potrzebne będą także dokumenty: dowód osobisty, dokument zaświadczający miejsce zamieszkania (np. zaświadczenie o zameldowaniu, umowa najmu mieszkania, wypis z księgi wieczystej), zaświadczenie o zatrudnieniu lub kopia umowy o prace/zlecenie oraz wyciąg z konta bankowego z ostatnich 3 miesięcy lub zaświadczenie o przyznanej rencie czasowej.

Jak wziąć pożyczkę w iCredit

By wziąć pożyczkę w iCredit:

  1. podaj swoje dane osobowe,
  2. poczekaj na kontakt od doradcy,
  3. przedstaw swoje oczekiwania i umów się na spotkanie;
  4. podpisz umowę,
  5. ciesz się dodatkowymi środkami.
    1. Proces wnioskowania o kredyt polega na podaniu niezbędnych danych w formularzu internetowym. Następnie z klientem kontaktuje się doradca. Firma nie udziela pożyczek w 100% on-line – stawia na relacje i chce znać swoich klientów. Z tego względu pod adresem podanym we wniosku pojawi się konsultant firmy. Jest to całkowicie darmowe i na tym etapie do niczego nie zobowiązuje. Przedstawia ofertę i umożliwia podpisanie umowy. Jeśli się na to zdecydujemy, środki pojawią się nawet następnego dnia.

      Jak spłacać pożyczkę iCredit

      Pożyczkę iCredit można spłacić on-line lub w gotówce. Dla wygody klientów, co miesiąc lub co tydzień (zależnie od wybranej oferty) pod naszymi drzwiami pojawi sie konsultant firmy, któremu należy wręczyć pieniądze za ostatnią ratę. Nie musimy więc myśleć o terminach czy przerywać obowiązków, by stawić się w określonym miejscu. O wszystko zadbają pracownicy firmy.

      Procedura reklamacyjna w iCredit

      Procedura reklamacyjna w iCredit Sp. z o.o. umożliwia kredytobiorcom zgłaszanie wszelkich zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez firmę. Klienci mogą składać swoje reklamacje na kilka sposobów: pisemnie, bezpośrednio w siedzibie głównej Kredytodawcy lub w każdym z Biur Regionalnych, których aktualne adresy dostępne są na stronie internetowej www.icredit.pl w zakładce "Kontakt". Reklamację można również przesłać pocztą na adres siedziby lub wybranego Biura Regionalnego. Dostępna jest także forma ustna – telefonicznie (numer kontaktowy powinien być udostępniony przez iCredit) lub osobiście do protokołu podczas wizyty w siedzibie firmy bądź jej Biurze Regionalnym. Ponadto, zgłoszenia przyjmowane są drogą mailową na adresy e-mail: cs@icredit.pl oraz bok@icredit.pl.

      Firma iCredit zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w terminie 21 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź jest standardowo przekazywana pisemnie, drogą pocztową w formie listu poleconego. Na wyraźny wniosek kredytobiorcy, odpowiedź może zostać również przesłana pocztą elektroniczną. W przypadkach szczególnie skomplikowanych, które uniemożliwiają rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w podstawowym, 21-dniowym terminie, iCredit przekaże klientowi stosowną informację. Wyjaśni w niej przyczynę opóźnienia, wskaże okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz określi przewidywany termin finalnej odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.

      Kredytobiorcy, którzy nie są usatysfakcjonowani otrzymaną odpowiedzią na reklamację, mają możliwość złożenia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy. Taki wniosek należy złożyć w ciągu 14 dni od dnia otrzymania pierwotnej odpowiedzi od iCredit, korzystając z tych samych kanałów, które są dostępne dla składania reklamacji. Firma ma następnie 14 dni od dnia otrzymania wniosku na udzielenie pisemnej odpowiedzi w sprawie ponownego rozpatrzenia zgłoszenia.

      W sytuacji, gdyby wewnętrzna procedura reklamacyjna, włącznie z etapem ponownego rozpatrzenia sprawy, nie przyniosła rozwiązania akceptowalnego dla kredytobiorcy, przysługuje mu prawo do podjęcia dalszych kroków. Klient może wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego, działając na zasadach określonych w Ustawie o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Niezależnie od tego, kredytobiorca ma również prawo do dochodzenia swoich roszczeń na drodze sądowej, poprzez wystąpienie z powództwem przeciwko iCredit Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi do właściwego sądu, którym zgodnie z regulaminem jest Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi.

      Zalety i wady

      [advantages-and-disadvantages]

      Najczęściej zadawane pytania

      [faqs]

Opinia eksperta

Maciej SuwikCo-Founder & CGO

Model biznesowy iCredit, opierający się na połączeniu wstępnej aplikacji online z obligatoryjnymi wizytami domowymi przedstawicieli firmy, stanowi dość specyficzną i coraz rzadziej spotykaną propozycję na współczesnym rynku finansowym. Taka forma bezpośredniej interakcji, obejmująca nie tylko finalizację umowy, ale również, co istotne, regularne odbieranie spłat w miejscu zamieszkania klienta, pełni dwojaką funkcję. Z jednej strony, może być postrzegana jako forma osobistej obsługi, ułatwiająca dostęp do finansowania osobom preferującym tradycyjne formy kontaktu lub mającym ograniczony dostęp do bankowości elektronicznej. Z drugiej jednak strony, systematyczne wizyty przedstawicieli jednoznacznie wskazują na silny nacisk położony na dyscyplinę płatniczą oraz minimalizację ryzyka kredytowego po stronie pożyczkodawcy.

Moja ocena:
3,80

Podobne produkty

AvaFin
3,20
113
Provident
4,30
147
Kokos
2,10
89
Avinto
4,00
121

Twoje dane są bezpieczne

Gwarantujemy bezpieczeństwo i ochronę Twoich danychWszystkie wprowadzone dane są chronione certyfikatem SSLGwarantujemy bezpieczeństwo i ochronę Twoich danych

Kilka tysięcy zadowolonych klientów

PożyczkaPortal to teraz część LoanDO. Wspólnie tworzymy jedno miejsce z najlepszymi, starannie wyselekcjonowanymi ofertami finansowymi, zastępując chaos wielu rankingów modelem opartym na jakości i etyce.