9 edycja konkursu Telemarketer Roku

Telemarketer Roku to konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, którego celem jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego oraz szerzenie wiedzy odnośnie dobrych praktyk rynkowych świata call center, poprzez wyłonienie najlepszych konsultantów telefonicznych. Nowością w tegorocznej, 9 edycji jest możliwość zgłoszenia do konkursu konsultantów, obsługujących kanały wideo – listę poszerzono bowiem o dodatkową kategorię: wideorozmowy.

9 edycja konkursu Telemarketer Roku

Harmonogram konkursu

Aby wziąć udział w konkursie, należy przesłać trzy nagrania rozmów jednego konsultanta oraz zgłosić go do jednej z proponowanych kategorii: obsługa klienta, helpdesk, windykacja, sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, inne projekty telefoniczne lub wideorozmowy. Zgłoszenia przyjmowane są do 16 marca 2017 roku na stronie konkursu telemarketerroku.pl, w zakładce Weź udział. Nadesłane nagrania rozmów zostaną ocenione przez Jury, składające się z trenerów i praktyków rynku call center, odpowiedzialnych za kontrolę i rozwój jakości pracy telemarketerów. W tegorocznej edycji w Jury zasiądą przedstawiciele takich firm jak: Circinus Training Center, Alior Bank, eurobank, BBP Edukacja, Credit Agricole, D&L Contact Center, Wydawnictwo Nowa Era, BEST, Vivus.pl, Voice Contact Center, Orange Polska, Grup0a Neuca, Telmon, Daxen IT, Centrum Bankowości Bezpośredniej Banku Pekao, PZU, T-mobile, BBP Edukacja. Pełna lista składu Jury i Rady Programowej znajduje się na stronie telemarketerroku.pl. Pełna lista składu Jury oraz Rady Programowej, czuwającej nad merytoryczną stroną konkursu, znajduje się na stronie telemarketerroku.pl. Ogłoszenie nominacji do kolejnego etapu nastąpi 27 kwietnia 2017 roku. Ostatni etap odbędzie się w siedzibie organizatora konkursu w Warszawie, w dniach od 15 do 17 maja 2017 roku i polegać będzie na wykonaniu symulacji rozmowy telefonicznej według przygotowanego scenariusza. W ostatnim etapie udział bierze pięciu konsultantów, najlepiej ocenionych w danej kategorii.

Zwycięzców poznamy w maju

Wręczenie nagród nastąpi podczas uroczystej Gali, 25 maja 2017 roku. Na uroczystość zaproszone zostaną zarówno osoby zgłaszające telemarketerów do konkursu, jak również konsultanci nominowani do III etapu oraz ich bezpośredni przełożeni. Na wręczeniu nagród obecne będą również osoby związane ze światem call center, marketingu, reklamy i mediów.

Rozpoczęcie wydarzenia: 2017-05-25 09:00

Koniec wydarzenia: 2017-05-25 18:00

Warszawa

Czerska 8/10, 00-732 Warszawa

Ceny od: 100

Organizator: Maciej Wielkopolan

Szczegóły: