RODO w marketingu już 23 listopada

Konferencja „RODO w marketingu” za cel stawia sobie przedstawienie efektywnych sposobów wdrożenia rozporządzenia RODO w życie firmy. Wprowadzenie RODO pociągnie za sobą szereg zmian, m.in.: koniec z praktyką tzw. „checkboksów” oraz zaraz kupowania i wykorzystywania zewnętrznych baz danych. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak ustrzec się przed utratą baz klientów oraz nadal prowadzić skuteczny po wdrożeniu nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, weź udział w spotkaniu „RODO w marketingu”.

RODO w marketingu już 23 listopada

Czego nauczysz się na konferencji?

Dzięki udziałowi w spotkaniu „RODO w marketingu” uczestnicy zapoznają się z szeregiem skutecznych patentów pozwalających na pozyskanie nowej zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez newsletter, kampanię smsową lub leady sprzedażowe, ale też sprytne sposoby pozyskiwania legalnych baz danych klientów pochodzących z różnych źródeł (pliki cookies, wiadomości na facebooku, smsy, czat czy IP). Uzyskana podczas konferencji wiedza pomoże ominąć w przyszłości ograniczenia, które zakazują profilowania klientów według płci, miejsca zamieszkania czy wieku. Spotkanie może okazać się również pomocne w  dostosowaniu regulaminu sprzedaży i polityki prywatności sklepu internetowego do nowych wymogów oraz przystosowaniu plików cookiem i remarketingu do nowych wytycznych.

Prelegenci „RODO w marketingu”

Wśród zaproszonych ekspertów, którzy zabiorą głos podczas konferencji znajdują się m.in.: Jakub Wezgraj (radca prawny, partner kancelarii ODOekspert”), Szymon Lisowski (konsultant ds. digital marketingu), Maciej Kubiak (adwokat, wspólnik w firmie prawniczej LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy), Paweł Sala (ekspert ds. e-mail marketingu), Arwid Mednis (radca prawny, partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds Sutherland) oraz dr Robert Stalmach (prezes Newspoint).

„Coraz więcej organizowanych spotkań poświęcanych jest tematyce RODO oraz zmianom, jakie to rozporządzenie niesie. Zapoznanie się z zasadami pozwoli na spokojne przystosowanie przedsiębiorstwa do nowej rzeczywistości prawnej. ” - komentuje Maciej Suwik, ekspert Loando.pl.

Rozpoczęcie wydarzenia:

Koniec wydarzenia:

Hotel Novotel Warszawa Airport

Ul. 1 Sierpnia 1, 02-134 Warszawa

Ceny od: 599 PLN

Organizator: Marketing i sprzedaż według RODO

URL:

Status: odbywa się zgodnie z planem

Tryb: Stacjonarne

Szczegóły: