Tomasz Kaźmierski - nowy Wiceprezes w spółce Aforti Finance
Na początku lipca 2018 roku w spółce Aforti Finance nastąpiła zmiana na stanowisku Wiceprezesa. Od tego czasu tę funkcję pełni Tomasz Kaźmierski. Do jego obowiązków należy kontynuowanie pracy w obszarze sprzedaży, a także skuteczne zarządzanie podległą strukturą na terenie Polski oraz krajach, gdzie Aforti Finance prowadzi i planuje rozwinąć działalność operacyjną.

Nowy wiceprezes Aforti Finance
Tomasz Kaźmierski tuż po objęciu stanowiska Wiceprezesa w spółce Aforti Finance poinformował, że warto wykorzystać ogromny potencjał w kwestii rozwoju usług pożyczek pozabankowych w sektorze rynku małych i średnich przedsiębiorstw.
Wzrost zapotrzebowania na usługi Aforti Finance ze strony firm z sektora MSP spowodowany jest ich dużymi problemami związanymi z płynnością finansową, wynikającymi z rosnących kosztów, jak i zatorów płatniczych. Warto podkreślić, że z tego względu banki, które dostarczają kapitał dla przedsiębiorców zwykle w formie kredytów, zaczęły patrzeć na branżę z większą ostrożnością.
Kaźmierski stawia na połączenie działań offline i z online
Kaźmierski zakomunikował również, że w Aforti Finance trzeba rozwinąć sektor związany z połączeniem działań offline z online. Taka decyzja została potwierdzona badaniami, które wykazały, że przedsiębiorcy zwykle nie darzą zaufaniem firm z branży finansowej, funkcjonujących tylko przez internet.
Dzieje się tak ponieważ dla przedsiębiorców już sama czynność pożyczania gotówki jest ryzykowna, a uzyskiwanie dużych kwot pieniędzy w sieci budzi w nich dodatkowe obawy związane z zagrożeniem utraty lub kradzieży danych osobowych. Okazało się, że od usług finansowych online odstraszają ich też ukryte koszty czy dodatkowa prowizja.
Operacje finansowe realizowane tylko przez internet ograniczają możliwości
Nowy Wiceprezes w spółce Aforti Finance zwrócił też uwagę na to, że ograniczenie się tylko do usług finansowych przez internet eliminuje możliwość bezpośredniego kontaktu osobistego z doradcą czy konsultantem, co w konsekwencji powoduje brak procesu negocjacji i personalizowania oferty.
Z tego względu Aforti Finance rozwija obszary offline i uruchamia kolejne oddziały, w których pracują bankierzy i doradcy, gotowi do rzetelnej pomocy i współpracy z klientami. Od niedawna ogromnemu rozwojowi w firmie uległ również sektor Call Center, w którym na bieżąco profesjonalizuje się poszczególne procesy obsługi klienta.
Jako Aforti Finance chcemy rozwijać również obszar związany z połączeniem działań offline z online. Najnowsze badania wskazują, że przedsiębiorcy nie do końca ufają firmom z branży finansowej, działającym jedynie online. Według nich, już sama czynność pożyczania gotówki obarczona jest pewnym ryzykiem, a wykonywanie operacji finansowych na większych kwotach w sieci może budzić obawy związane z utratą czy kradzieżą danych osobowych. Niejednokrotnie odstraszają również ukryte koszty czy dodatkowa prowizja. Warto zwrócić uwagę też na to, że wszystkie operacje online eliminują praktycznie możliwość kontaktu osobistego z doradcą czy konsultantem. To z kolei wyklucza możliwość negocjacji i personalizowania oferty. W związku z tym w Aforti Finance stawiamy na rozwój obszarów offline, związanych z uruchamianiem kolejnych oddziałów, w których pracują bankierzy i doradcy, gotowi do rzetelnej pomocy i współpracy z naszymi klientami. W ostatnim czasie rozwijamy także dział Call Center, w którym na bieżąco profesjonalizujemy poszczególne procesy obsługi klienta, który nawet składając wniosek o pożyczkę on-line, może uzyskać bezpośrednią pomoc – tłumaczy Tomasz Kaźmierski.
Redakcja Loando pragnie poinformować, że CreamFinance...
W imieniu grupy Loando składamy najlepsze życzenia...
Od 15 stycznia 2020 r. stanowisko CEO w Grupie Creamfinance...
VIA SMS to firma pożyczkowa, która nieustannie się...
Dodaj komentarz
Komentarze