29 listopada - Zarządzanie relacjami z klientami opóźniającymi płatności

Wzrastające zadłużenie to duży problem w dzisiejszym świecie – zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Przedstawiciele windykacji starają się tym samym znaleźć rozwiązania, które będą korzystne dla obu stron – zarówno osoby, wobec której zobowiązanie nie zostało spłacone, jak i osobie zadłużonej. Najskuteczniejsze metody windykacji polubownej to rozmowa, porady i pomoc dla klientów, którzy chcą odzyskać płynność finansową.

29 listopada - Zarządzanie relacjami z klientami opóźniającymi płatności

Windykacja polubowna, omnichannel i prewindykacja

W jaki sposób zwiększyć dotarcie firmy do klienta i jakie kanały będą w tym pomocne? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udzieli grono ponad 50 ekspertów i eksperci z czołowych firm takich jak IKEA, Alior Bank i Tide Software. W programie znajdzie się również miejsce na omówienie zasad dobrych praktyk w perspektywie jakości obsługi zarówno partnerów biznesowych jak i zadłużonych osób. Część spotkania zostanie również poświęcona prewindykacji oraz omówieniu modeli współpracy między działami sprzedaży księgowości i windykacji. W ramach tematyki customer experience, eksperci przedstawią sposoby badania satysfakcji klientów, który stanowi jeden z kluczowych wskaźników w planowaniu działań windykacyjnych.

„Umiejętność polubownego rozwiązywania problemów to bardzo ważna umiejętność, zwłaszcza w branży windykacji. Działalność w branży finansowej niesie za sobą pewne ryzyko i styczność z klientami, którzy nie zawsze regularnie spłacają zobowiązania. W takiej sytuacji warto znać sposoby, które pomogą nam w bezkonfliktowym rozwiązaniu problemu.”- komentuje Maciej Suwik, ekspert Loando.pl

Rozpoczęcie wydarzenia:

Koniec wydarzenia:

Warsaw Trade Tower

Ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

Ceny od: 1955 PLN

Organizator: Practical Events

URL:

Status: odbywa się zgodnie z planem

Tryb: Stacjonarne

Szczegóły: