Credit Agricole – opinie klientów i ocena eksperta pożyczkowego
Autor recenzji:
Maciej Suwik
Nasza ocena:
4.1 / 5
Ocena klientów:
2 / 5
Opinie
3

Credit Agricole

NAZWA PRODUKTU OPIS PRODUKTU
Kredyt gotówkowy - Pożyczka na małe i duże sumy Credit Agricole prowadzi obecnie promocje na kredyty gotówkowe. Pożyczkę na małe kwoty (do 3 tys. złotych) można dostać tu za darmo, a w ofercie są jeszcze kredyty na do 20 tys. złotych i do 150 tys. złotych. Wniosek o wszystkie z nich można złożyć online, a typowe RRSO wynosi 15,24%.
Konto dla Ciebie Przy wpływach na konto w wysokości minimum 1000 zł miesięcznie i jednej płatności BLIK te konto jest całkowicie darmowe. Opłaty za prowadzenie konta,przelewy internetowe, kartę wielowalutową i wypłaty gotówki z bankomatów wyniosą wtedy 0 zł. Za otwarcie można dostać nawet 300 zł premii.
Karty Kredytowe Credit Agricole Wszystkie karty kredytowe tego banku to dostęp do największego Klubu Rabatowego w Polsce, aplikacji CA24 eBank i serwisu telefonicznego CA24 i możliwość podpięcia karty do Google i Apple Pay. Podstawowa karta wymaga dochodów w wysokości zaledwie 500 zł miesięcznie.
Kredyt gotówkowy
Konto
Karta
kwota kredytu Od 1000 do 150000
Odsetki 6.84 %
RRSO 14.75 %
Ubezpieczenie Tak
Prowizja 0.00 - 25.00 %
weź kredyt
Opłata za kartę główną 0 zł
Warunki promocji
Jeśli na konto wpłynie min. 1000 zł miesięcznie i wykonana zostanie co najmniej jedna płatność kartą.
Opłata za bankomaty 0 zł
Warunki promocji
Pod warunkiem wpływów na konto min. 1000 zł i jednej transakcji kartą w miesiącu.
Załóż konto
Odsetki 12 %
Warunki promocji
Pod warunkiem spłaty wykorzystanej sumy w czasie trwania okresu bezodsetkowego. W innych przypadkach oprocentowanie wynosi 7.2 proc.
Okres bezodsetkowy 54 dni
Warunki promocji
Czas do zakończenia okresu rozliczeniowego. 54 dni dla kart Standard i Silver, 56 dni dla karty Gold.
Limit 50000 zł
Złóż wniosek

Credit Agricole kontakt

Infolinia

19 019 +48 71 35 49 009

 

INFOLINIA MAŁE I ŚREDNIE FIRMY

801 333 666 +48 71 35 49 035

 

INFOLINIA PRZEDSIĘBIORSTWA

801 70 65 50 +48 71 799 71 49

 

IBAN

PL + pełny numer rachunku

SWIFT

AGRIPLPR

Adres

Credit Agricole Bank Polska S.A.

pl. Orląt Lwowskich 1

53-605 Wrocław

Credit Agricole opinie

Dzięki premii za otwarcie konta w wysokości 300 zł liczba klientów CA szybko rośnie. Również świetna oferta pożyczek na małe i duże sumy powinna przynieść temu bankowi sporą popularność. Dotychczasowi klienci mają o nim jak najlepsze opinie.

Opinia o Credit Agricole

J E

Jestem w tym banku od przeszło 20 lat i mogę stwierdzić, że kiedyś był to dobry bank. Jednak w miarę upływu czasu, z roku na rok, schodził na psy. Teraz z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że ocena ,, zero ", to i tak za dużo. Poza kontem osobistym, jestem też pełnomocnikiem (jak było powiedziane przy zakładaniu konta bez żadnych ograniczeń) do innego konta, którego właścicielem jest inna osoba. Często korzystam z tego konta, dokonuje też płatności kartą. Skoro dokonuje płatności kartą, na której jest moje imię i nazwisko, to pomyślałem sobie, że nic nie powinno stać na przeszkodzie, żeby bank umożliwił mi dokonywanie płatności blikiem z konta, którego karta dotyczy. To jest chyba logiczne, skoro mogę płacić kartą, to też powinienem mieć możliwość płacenia blikiem. No i tu zaczęły się schody, bo na infolinii otrzymałem odpowiedź, że na to musi wyrazić zgodę właściciel konta. Oczywiście wyraziłem swoje zdziwienie, że skoro właściciel konta wyraża zgodę na dokonywanie płatności z tego konta kartą, to co mu za różnica, czy będę dokonywał te płatności kartą, czy też blikiem. Jednak to nie przekonało pracownika banku a ja odpuściłem, bo nie była to dla mnie sprawa życia i śmierci i doszedłem do wniosku, że nie będę nikomu zawracał głowy, tylko dlatego, że bank, ma bzdurne wymagania, które nic nie mają wspólnego z bezpieczeństwem. 28-go marca 2024 roku, chciałem dokonać płatności kartą w sklepie spożywczym ale transakcja została odrzucona, pomimo tego, że ostatni sms na telefonie komórkowym informował, że są środki na koncie. Dobrze że miałem przy sobie gotówkę więc wybrnąłem z sytuacji i nie musiałem rezygnować z zakupów. Po powrocie do domu wszedłem na stronę banku, żeby sprawdzić ile faktycznie zostało pieniędzy na koncie, skoro moja transakcja kartą została odrzucona. Jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłem, że na koncie mam 0,00 zł a w historii nie ma żadnych innych wydatków, poza tymi, które były w przesłanych sms-ach. Dzwonie zatem zdenerwowany na infolinię, no bo przecież powinny być pieniądze a ich nie ma a to oznacza, że ktoś oczyścił mi konto. Po wielu próbach dodzwonienia i tłumaczeniu sztucznej inteligencji o co mi chodzi, w końcu udało mi się rozmawiać z doradcą i okazało się, że bank zablokował to konto, ponieważ właściciel konta nie zaktualizował swoich danych, pomimo wysłanych do niego sms-ów. W tym miejscu zwracam uwagę Zarządowi Banku, że gdyby choć trochę szanował swoich klientów, to logiczne jest, że takiego sms-a powinien również otrzymać użytkownik karty z powiadomieniem, że jeżeli właściciel konta nie zaktualizuje swoich danych do wyznaczonego terminu, to konto zostanie zablokowane. Jest to chyba na tyle logiczne, że możnym tego banku nie trzeba tłumaczyć najprostszych spraw. No ale cóż, jeśli się klienta kompletnie nie szanuje, to stawia się go przed faktem dokonanym, przysparza go się o nerwy i blokuje mu się konto na dzień przed Świętami Wielkanocnymi, konto, którego odblokowanie- jak informuje infolinia- może trwać nawet do 2-ch dni roboczych. Takiego postępowania, nie można inaczej nazwać jak tylko ogromnym świństwem z premedytacją, gdyż dzieje się to tuż przed świętami. Tak zarząd banku szanuje swoich klientów, z których bądź co bądź, żyje. To oczywiście jeszcze nie koniec tej historii. Po powiadomieniu właściciela konta, podjął on natychmiastowe działania i zadzwonił na infolinię, żeby zaktualizować swoje dane w celu odblokowania konta. Okazało się, że ponieważ w międzyczasie zmienił on swój paszport z uwagi na kończący się okres ważności, to taką aktualizację nie może dokonać przez telefon, lecz musi stawić się osobiście w dowolnym punkcie banku. Pomyślałem sobie, że skoro tak, to przy tej okazji będzie możliwość odnotowania w systemie banku, że wyraża on zgodę na dokonywanie płatności z tego konta nie tylko kartą ale również blikiem, co też właściciel konta uczynił a pracownik banku dwa razy go zapewnił, że zgoda ta jest odnotowana w systemie, tylko pełnomocnik do tego konta (czyli ja), będzie musiał stawić się osobiście w placówce banku, żeby podpisać jakąś umowę w tej sprawie. Dzwonię więc następnego dnia na infolinię, żeby się dowiedzieć, co też za umowę muszę jeszcze podpisywać w sprawie możliwości dokonywania płatności blikiem, skoro jest odnotowana w systemie zgoda właściciela konta na dokonywanie takich płatności. Jakież było moje zniesmaczenie, gdy pracownik infolinii, nie dość, że nie potrafił znaleźć tej zgody w systemie, to jeszcze poinformował mnie, że zgodnie z regulaminem banku, pełnomocnik do konta, nie może dokonywać płatności blikiem. Dziękuję każdemu, kto zadał sobie trudu i przeczytał tą historię, w nadziei, że poinformuje każdego, ktokolwiek będzie zamierzał wejść we współpracę z tym bankiem, żeby się trzy razy zastanowił, czy warto, chyba, że jest to człowiek bardzo odporny nerwowo na wszystkie trudności jakie stwarza bank, dla swoich klientów, włącznie z możliwością dodzwonienia się na infolinię, szczególnie w godzinach dobrze popołudniowych, gdzie godzina słuchania muzyki przez telefon, to mało, bo pracownicy infolinii, jeśli w ogóle odbiorą telefon, to stwierdzają, że będą musieli przełączyć tą rozmowę do właściwego doradcy, który oczywiście już telefonu w ogóle nie odbierze, no bo i po co, skoro do końca pracy zostało już tylko kilkadziesiąt minut. Aktualnie jestem w trakcie rozpoznania kwestii zmiany banku, na taki, który szanuje swoich klientów, wychodzi na przeciw ich potrzebom i nie stwarza za każdym razem schodów pod pretekstem zwiększenia bezpieczeństwa. Pozdrawiam Zarząd Banku- tak trzymać chłopcy, bo ja właśnie będę potrzebował ludzi do kopania kartofli na swojej działce. Zalety Korzyść z tego taka, że po upadku banku, zarząd i jego pracownicy zasilą nowe miejsca pracy a ja właśnie będę potrzebował ludzi do pracy na roli. Wady kompletny brak szacunku do klientów, idiotyczny regulamin, który stwarza za każdym razem schody, wtedy, gdy trzeba wyjść na przeciw potrzebom klienta.

rozwiń zwiń
Opinia o Credit Agricole

Agata

Zgłoszenie szkody przez formularz z strony jedna wielka KPINA. Niby proste ale ciągle wyskakuje błąd a jak już zapełnione wszystkie pola to i tak nie wyślesz zgłoszenia bo coś znowu brakuję. Szkoda czasu nerwów i pieniędzy na ubezpieczenie. ŻAŁOSNE.

rozwiń zwiń
Opinia o Credit Agricole

Ela

Ubezpieczenie w Credit Agricol to jedna wielka porażka radzę sie dobrze zastanowic przed przystąpieniem. 3 marca zglosilam szkode zepsuta pralka Samsunga warta 3 tys zl .Wysłano do mnie serwis który nie ma pojęcia o naprawie już po pierwszym kontakcie wiedziałam że sobie nie poradzą o czym piinformowalam na infolini . Po miesiacu czasu jak juz nie potrafili naprawic i popsuli popalili części skorzystali z pomocy autoryzowanego serwisu po 5 tyg pralka trafila do domu mój koszt 420 zl moduł głowny a zaczęło sie od zamka . 3 prania i jestesmy w punkcie wyjscia wyswietla sie ten sam bład co na początku .jestem 6 tyg bez pralki 420 zl lżejsza miał byc inny serwis niezalezny ktory mial srwierdzic co sie wydazylo tylko ze juz sie z tego wycofali w obawie ze udowodnie ze zniszczyli mi sprzet dajac w ręce pseudo servidu Jan Jas.Najwiekszym bledem bylo skorzystanie z tego ubezpieczenia. Sprawa trafi do adwokata.

rozwiń zwiń

Credit Agricole oferta

Credit Agricole to bank uniwersalny. Ma w swojej ofercie zarówno kredyty gotówkowe, karty kredytowe, konta osobiste, indywidualne linie kredytowe, program poleceń, jak i ofertę dla rolników i przedsiębiorstw, ubezpieczenia, lokaty i rachunki oszczędnościowe. Każdy może tu znaleźć atrakcyjną ofertę dostosowaną do swoich potrzeb.

Promocja Credit Agricole
Konto Dla Ciebie w Credit Agricole
Opłata za bankomaty
0/7 zł
Karta
0/9 zł
Przelewy
0/7 zł
Załóż konto
147 Tyle osób wybrało tą ofertę

Konto Dla Ciebie w Credit Agricole

Opis konta:

Credit Agricole to jedna z największych grup finansowych na świecie, obsługująca na co dzień około 52 mln osób. To bank uniwersalny działający w Polsce od 2011 roku, który w swojej ofercie posiada również konta osobiste. Za przeniesienie konta osobistego do banku Credit Agricole można otrzymać nawet do 200 zł premii. Konto w banku Credit Agricole umożliwia:

  • Darmową wypłata gotówki z wszystkich bankomatów w Polsce. Warunkiem jest spełnienie wymagań dotyczących darmowego konta.
  • Prowadzenie konta jest całkowicie darmowe lub kosztuje 7 zł. Za prowadzenie konta nie zapłacimy jeśli na nasze konto wpłynie miesięcznie co najmniej 1000 zł.
  • Do konta dołączona jest karta debetowa, która może być darmowa jeśli na nasze konto wpłynie 1000 zł i zostanie dokonana jedna płatność kartą miesięcznie.
  • Konto dla Ciebie można założyć składając wniosek osobiście w placówce banku lub przez internet.
  • Konto osobiste w Credit Agricole to również możliwość dołączenia do jednego z największych klubów rabatowych w Polsce, który umożliwia oszczędzanie na codziennych zakupach.

Zalety:

  • nawet 200 zł bonusu za przeniesienie konta,

Wady:

  • Niektóre funkcje konta są darmowe tylko po wykupieniu abonamentu,
Kredyt gotówkowy w Credit Agricole
RRSO
14.75 %
Prowizja
0.00 - 25.00 %
kwota kredytu
1000 - 150000 zł
weź kredyt
Ocena:
Ocena użytkowników:

Kredyt gotówkowy w Credit Agricole

Opis kredytu:

Credit Agricole oferuje kredyt gotówkowy dostosowany do potrzeb klientów o zróżnicowanych potrzebach finansowych. Decyzję otrzymamy już w 10 minut, a stałe oprocentowanie gwarantuje, że rata kredytu nie wzrośnie nawet w przypadku zawirowań na rynku finansowym.

  • Do uzyskania kredytu wystarczą cztery proste kroki. Wypełnij wniosek online, odbierz telefon od doradcy, podpisz umowę kredytową i ciesz się z dodatkowej gotówki!
  • Stałe oprocentowanie kredytu gwarantuje równą ratę kredytu nawet w przypadku zmiany stóp procentowych przez RPP.
  • O kredyt może ubiegać się każda pełnoletnia osoba posiadająca stałe źródło dochodu.
  • Ubezpieczenie kredytu w dwóch wariantach gwarantuje spłatę nawet w obliczu życiowych tragedii.
  • Ofertę tego banku należy śledzić na bieżąco. Credit Agricole często oferuje świetne promocje kredytowe!

Zalety:

  • okres spłaty aż do 10 lat;
  • oprocentowanie stałe;

Wady:

  • konieczność podpisania umowy w placówce banku;
  • brak kalkulatora kredytowego na stronie banku.

Reprezentatywny przykład pożyczki:

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla oferty kredytu gotówkowego stanowi 14.75 %. Całkowita kwota do zapłaty: 37,44 zł, całkowity koszt kredytu w ratach równych (annuitetowych): 86,45 zł, okres obowiązywania umowy kredytowej: 12 mies, Całkowita kwota pożyczki/kredytu: 1000 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 21.07.2024 roku na reprezentatywnym przykładzie.

Karta kredytowa Credit Agricole
Limit
50000 zł
Odsetki
12 %
Okres bezodsetkowy
54 dni
Bankomaty
4 - 5% min. 11,90 zł zł
Karta
0/4,90 zł
Spłata minimalna
4 %
Złóż wniosek
193 Tyle osób wybrało tą ofertę

Karta kredytowa Credit Agricole

Opis karty:

Karta kredytowa w banku Credit Agricole to rozwiązanie dla każdego, komu zależy na tym by w każdej chwili mieć przy sobie dodatkowe środki. Limit kredytowy na karcie w tym banku może wynieść od 10 tys zł. do nawet 50 tys. zł. Wysokość maksymalnej kwoty limitu zależy od naszej zdolności kredytowej oraz od wybranego rodzaju karty.

  • Kartę kredytową w banku Credit Agricole możemy otrzymać od 18 roku życia.
  • Bank wymaga regularnych wpływów na konto w wysokości min. 500 zł. miesięcznie
  • Opłata za kartę kredytową w zależności od wybranej oferty może wynieść od 4,90 zł miesięcznie do 200 zł rocznie.
  • Dostęp do środków na karcie kredytowej mamy w Polsce i za granicą.
  • Aby otrzymać kartę kredytową w Credit Agricole nie musimy posiadać rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w tym banku.

Zalety:

  • Niskie wymagania wstępne do uzyskania karty (dochód 500 zł miesięcznie).

Wady:

  • Brak atrakcyjnych promocji za założenie karty.

Credit Agricole inne usługi

Credit Agricole to dużo więcej niż kredyty gotówkowe i karty kredytowe. Można tu również z powodzeniem oszczędzać i inwestować. W ofercie banku funkcjonują lokaty, rachunki oszczędnościowe, programy systematycznego oszczędzania, oraz ubezpieczenia od wszelkich zdarzeń. W banku można dokonywać czynności urzędowych, takich jak złożenie wniosku o 500+ w ramach oferty Dla rodziny.

Credit Agricole - ubezpieczenie

  • Pakiet Życie - ubezpieczenie na życie,
  • Z myślą o bliskich - na wydatki związane z pochówkiem ubezpieczonego,
  • Pakiet na wypadki - ubezpieczenie NNW,
  • Pakiet turystyczny - ubezpieczenie w podróży zagranicznej,
  • Pakiet OC - na wypadek wyrządzenia szkody innej osobie,
  • Pomoc dla Ciebie PLUS - pomoc w nieprzewidzianych wypadkach domowych,
  • Pakiet Dom - ubezpieczenie domu lub mieszkania,
  • Ubezpieczenia do kredytu hipotecznego,
  • Ubezpieczenia do kart kredytowych,
  • Ubezpieczenia do kredytu gotówkowego,
  • i jeszcze inne ubezpieczenia.

Credit Agricole - oszczędności inwestycje

  • Lokata dynamiczna/elastyczna,
  • Rachunek Oszczędzam - lojalni zyskują,
  • Rachunek Oszczędzam,
  • Lokata - lojalni zyskują,
  • Lokaty terminowe,
  • Fundusz inwestycyjny Ścinamy opłaty.

Dla rodziny

  • składanie wniosków o 500+ i 300+,
  • zniżki dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny.

Wady i zalety oferty Credit Agricole podsumowanie

Zalety:

  • Karta kredytowa już od dochodu w wysokości 500 zł miesięcznie.
  • Specjalna oferta dla rolników.
  • Płatności telefonem, w tym BLIK.
  • Klub rabatowy.
  • Szeroka oferta ubezpieczeń.
  • Promocja na darmowy kredyt (RRSO 0%).
  • Ponad 380 placówek w całej Polsce.

Wady:

  • Skromna oferta inwestycyjna.
  • do darmowego konta konieczne są wpływy w wysokości 1000 zł miesięcznie.

Dodaj opinię o Credit Agricole

########  #### ##     ## #### ######## 
##     ##  ##   ##   ##   ##  ##       
##     ##  ##    ## ##    ##  ##       
##     ##  ##     ###     ##  ######   
##     ##  ##    ## ##    ##  ##       
##     ##  ##   ##   ##   ##  ##       
########  #### ##     ## #### ##       

Zaloguj się, aby nie zobaczyć więcej tego pola

Opinie o Credit Agricole

Opinia o Credit Agricole od J E 2024-03-30 00:23:40 #6940
Jestem w tym banku od przeszło 20 lat i mogę stwierdzić, że kiedyś był to dobry bank. Jednak w miarę upływu czasu, z roku na rok, schodził na psy. Teraz z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że ocena ,, zero ", to i tak za dużo. Poza kontem osobistym, jestem też pełnomocnikiem (jak było powiedziane przy zakładaniu konta bez żadnych ograniczeń) do innego konta, którego właścicielem jest inna osoba. Często korzystam z tego konta, dokonuje też płatności kartą. Skoro dokonuje płatności kartą, na której jest moje imię i nazwisko, to pomyślałem sobie, że nic nie powinno stać na przeszkodzie, żeby bank umożliwił mi dokonywanie płatności blikiem z konta, którego karta dotyczy. To jest chyba logiczne, skoro mogę płacić kartą, to też powinienem mieć możliwość płacenia blikiem. No i tu zaczęły się schody, bo na infolinii otrzymałem odpowiedź, że na to musi wyrazić zgodę właściciel konta. Oczywiście wyraziłem swoje zdziwienie, że skoro właściciel konta wyraża zgodę na dokonywanie płatności z tego konta kartą, to co mu za różnica, czy będę dokonywał te płatności kartą, czy też blikiem. Jednak to nie przekonało pracownika banku a ja odpuściłem, bo nie była to dla mnie sprawa życia i śmierci i doszedłem do wniosku, że nie będę nikomu zawracał głowy, tylko dlatego, że bank, ma bzdurne wymagania, które nic nie mają wspólnego z bezpieczeństwem. 28-go marca 2024 roku, chciałem dokonać płatności kartą w sklepie spożywczym ale transakcja została odrzucona, pomimo tego, że ostatni sms na telefonie komórkowym informował, że są środki na koncie. Dobrze że miałem przy sobie gotówkę więc wybrnąłem z sytuacji i nie musiałem rezygnować z zakupów. Po powrocie do domu wszedłem na stronę banku, żeby sprawdzić ile faktycznie zostało pieniędzy na koncie, skoro moja transakcja kartą została odrzucona. Jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłem, że na koncie mam 0,00 zł a w historii nie ma żadnych innych wydatków, poza tymi, które były w przesłanych sms-ach. Dzwonie zatem zdenerwowany na infolinię, no bo przecież powinny być pieniądze a ich nie ma a to oznacza, że ktoś oczyścił mi konto. Po wielu próbach dodzwonienia i tłumaczeniu sztucznej inteligencji o co mi chodzi, w końcu udało mi się rozmawiać z doradcą i okazało się, że bank zablokował to konto, ponieważ właściciel konta nie zaktualizował swoich danych, pomimo wysłanych do niego sms-ów. W tym miejscu zwracam uwagę Zarządowi Banku, że gdyby choć trochę szanował swoich klientów, to logiczne jest, że takiego sms-a powinien również otrzymać użytkownik karty z powiadomieniem, że jeżeli właściciel konta nie zaktualizuje swoich danych do wyznaczonego terminu, to konto zostanie zablokowane. Jest to chyba na tyle logiczne, że możnym tego banku nie trzeba tłumaczyć najprostszych spraw. No ale cóż, jeśli się klienta kompletnie nie szanuje, to stawia się go przed faktem dokonanym, przysparza go się o nerwy i blokuje mu się konto na dzień przed Świętami Wielkanocnymi, konto, którego odblokowanie- jak informuje infolinia- może trwać nawet do 2-ch dni roboczych. Takiego postępowania, nie można inaczej nazwać jak tylko ogromnym świństwem z premedytacją, gdyż dzieje się to tuż przed świętami. Tak zarząd banku szanuje swoich klientów, z których bądź co bądź, żyje. To oczywiście jeszcze nie koniec tej historii. Po powiadomieniu właściciela konta, podjął on natychmiastowe działania i zadzwonił na infolinię, żeby zaktualizować swoje dane w celu odblokowania konta. Okazało się, że ponieważ w międzyczasie zmienił on swój paszport z uwagi na kończący się okres ważności, to taką aktualizację nie może dokonać przez telefon, lecz musi stawić się osobiście w dowolnym punkcie banku. Pomyślałem sobie, że skoro tak, to przy tej okazji będzie możliwość odnotowania w systemie banku, że wyraża on zgodę na dokonywanie płatności z tego konta nie tylko kartą ale również blikiem, co też właściciel konta uczynił a pracownik banku dwa razy go zapewnił, że zgoda ta jest odnotowana w systemie, tylko pełnomocnik do tego konta (czyli ja), będzie musiał stawić się osobiście w placówce banku, żeby podpisać jakąś umowę w tej sprawie. Dzwonię więc następnego dnia na infolinię, żeby się dowiedzieć, co też za umowę muszę jeszcze podpisywać w sprawie możliwości dokonywania płatności blikiem, skoro jest odnotowana w systemie zgoda właściciela konta na dokonywanie takich płatności. Jakież było moje zniesmaczenie, gdy pracownik infolinii, nie dość, że nie potrafił znaleźć tej zgody w systemie, to jeszcze poinformował mnie, że zgodnie z regulaminem banku, pełnomocnik do konta, nie może dokonywać płatności blikiem. Dziękuję każdemu, kto zadał sobie trudu i przeczytał tą historię, w nadziei, że poinformuje każdego, ktokolwiek będzie zamierzał wejść we współpracę z tym bankiem, żeby się trzy razy zastanowił, czy warto, chyba, że jest to człowiek bardzo odporny nerwowo na wszystkie trudności jakie stwarza bank, dla swoich klientów, włącznie z możliwością dodzwonienia się na infolinię, szczególnie w godzinach dobrze popołudniowych, gdzie godzina słuchania muzyki przez telefon, to mało, bo pracownicy infolinii, jeśli w ogóle odbiorą telefon, to stwierdzają, że będą musieli przełączyć tą rozmowę do właściwego doradcy, który oczywiście już telefonu w ogóle nie odbierze, no bo i po co, skoro do końca pracy zostało już tylko kilkadziesiąt minut. Aktualnie jestem w trakcie rozpoznania kwestii zmiany banku, na taki, który szanuje swoich klientów, wychodzi na przeciw ich potrzebom i nie stwarza za każdym razem schodów pod pretekstem zwiększenia bezpieczeństwa. Pozdrawiam Zarząd Banku- tak trzymać chłopcy, bo ja właśnie będę potrzebował ludzi do kopania kartofli na swojej działce. Zalety Korzyść z tego taka, że po upadku banku, zarząd i jego pracownicy zasilą nowe miejsca pracy a ja właśnie będę potrzebował ludzi do pracy na roli. Wady kompletny brak szacunku do klientów, idiotyczny regulamin, który stwarza za każdym razem schody, wtedy, gdy trzeba wyjść na przeciw potrzebom klienta.
Odpowiedz
Opinia o Credit Agricole od Agata 2023-07-17 22:07:25 #6736
Zgłoszenie szkody przez formularz z strony jedna wielka KPINA. Niby proste ale ciągle wyskakuje błąd a jak już zapełnione wszystkie pola to i tak nie wyślesz zgłoszenia bo coś znowu brakuję. Szkoda czasu nerwów i pieniędzy na ubezpieczenie. ŻAŁOSNE.
Odpowiedz
Opinia o Credit Agricole od Ela 2023-04-13 16:09:27 #6656
Ubezpieczenie w Credit Agricol to jedna wielka porażka radzę sie dobrze zastanowic przed przystąpieniem. 3 marca zglosilam szkode zepsuta pralka Samsunga warta 3 tys zl .Wysłano do mnie serwis który nie ma pojęcia o naprawie już po pierwszym kontakcie wiedziałam że sobie nie poradzą o czym piinformowalam na infolini . Po miesiacu czasu jak juz nie potrafili naprawic i popsuli popalili części skorzystali z pomocy autoryzowanego serwisu po 5 tyg pralka trafila do domu mój koszt 420 zl moduł głowny a zaczęło sie od zamka . 3 prania i jestesmy w punkcie wyjscia wyswietla sie ten sam bład co na początku .jestem 6 tyg bez pralki 420 zl lżejsza miał byc inny serwis niezalezny ktory mial srwierdzic co sie wydazylo tylko ze juz sie z tego wycofali w obawie ze udowodnie ze zniszczyli mi sprzet dajac w ręce pseudo servidu Jan Jas.Najwiekszym bledem bylo skorzystanie z tego ubezpieczenia. Sprawa trafi do adwokata.
Odpowiedz
Opinia o Credit Agricole od Anton 2020-10-31 09:28:17 #5053
Ciekawa oferta. W szczególności polecam rolnikom!
Odpowiedz